اخبار روزفناوری

New Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 Dev Diary سیستم های انتخاب گفتگو را توضیح می دهد

New Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 Dev Diary سیستم های انتخاب گفتگو را توضیح می دهد

سارا لانگ‌ترون، طراح و نویسنده ارشد روایی اتاق چینی، جزئیات بیشتری درباره سیستم‌های انتخاب دیالوگ در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در یک دفتر خاطرات جدید توسعه‌دهنده توضیح داده است.

در این دفتر خاطرات توسعه‌دهنده، اتاق چینی توضیح می‌دهد که چگونه سیستم‌های گفتگو به شکل‌دهی جهان کمک می‌کنند و با شکل‌دهی به شخصیت‌های بازی، عمق آن‌ها را با گفتگو فراهم می‌کنند. سیستم‌های گفتگو به بازیکنان کمک می‌کنند ترجیحات و سوگیری‌های هر شخصیت و نحوه درک شخصیت‌های مختلف را در بازی.

آنها در مورد اینکه چگونه می‌توانید Phyre را به روش‌های مختلف بازی کنید و چگونه آنها را وادار به واکنش نسبت به موضوعات و شخصیت‌های خاص می‌کنید، بحث می‌کنند که این به شما بستگی دارد. چه به سن، قدرت و قدرت آن‌ها برای ترساندن شخصیت‌های اطرافشان متمایل شوید، یا اینکه به شخصیت دیگر اجازه دهید با ملایمت‌تر و کنجکاوتر به آن‌ها فکر کند که در گفتگو کنترل دارد. از طرف دیگر، می‌توانید با پاسخ دادن به سؤالات با سؤالات بیشتر، شخصیت‌های دیگر را گیج کنید تا بتوانید پرده‌های شخصیت‌های دیگر را کنار بزنید.

اما، در حالی که شما شخصیت خاصی را کنترل می‌کنید و می‌توانید نحوه تفکر و واکنش آنها را در موقعیت‌ها انتخاب کنید، سایر شخصیت‌ها نیز برداشت‌ها، واکنش‌ها و تفسیرهای خود را از گفتگوها خواهند داشت.

آن‌ها می‌خواستند در مکالمه تفاوت‌های ظریف را ایجاد کنند، زیرا، زمانی که شما کنترل مکالمات را در یک بازی دارید، گاهی اوقات آن را با لحنی کاملاً متفاوت از آنچه شما در نظر داشتید بیان می‌کنند، یا پیام اشتباه است. اتاق چینی می خواست در گفتگوهای داخل خون آشام: The Masquerade – Bloodlines 2 از این موضوع جلوگیری کند.

دفتر خاطرات توسعه‌دهنده توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با استفاده از قدرت و سن خود برای نشان دادن سلاح‌های بزرگ به دو حالت افراطی در مکالمه بروید، اما همانطور که در دفتر خاطرات توسعه‌دهنده گفته شد، «پرتاب کردن وزنتان همیشه بهترین گزینه نیست. ، به ویژه در دنیایی که دارای منیت های بزرگ و حداقل سیزده گونه مختلف خودشیفته است.”

درعوض، می‌توانید شخصیت‌های دیگر را متقاعد کنید که مزیت دارند و آنها را قوی‌تر و برتر نشان دهید، فقط در مواقعی که نیاز دارید، آن‌ها را روی آنها تلنگر کنید. می توانید دیگران را متقاعد کنید که می توان به شما اعتماد کرد و در صورت نیاز به آنها گوش فرا داد، که این یک راه عالی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر است که می تواند در موقعیت های بعدی برای شما مفید باشد.

new vampire the masquerade bloodlines 2 dev diary d8b3db8cd8b3d8aad985 d987d8a7db8c d8a7d986d8aad8aed8a7d8a8 daafd981d8aadaafd988 d8b1d8a7 d8aa 66bd200f31c4c

به شما اجازه داده می شود در حین انجام بازی بیشتر در مورد روابط خود مطالعه کنید تا ببینید اعضای قبیله شما چگونه شما را درک می کنند و آیا نیاز دارید که معامله را با برخی از آنها شیرین کنید. آنها در طول تجربه بازی شما.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا